ITIL - Zo kan het ook

Alle IT-ers kennen ITIL, maar weinigen beheersen het ook. ITIL is namelijk niet alleen een mooie handreiking, maar ook omvangrijk, complex en niet concreet. En zo is het ook bedoeld, men zegt ook zelf “adapt and apply”. Invoeringen vinden vaak onder leiding van specialisten plaats, maar worden daarna door het eigen management toegepast. En dan blijkt het in de praktijk heel moeizaam te gaan. Vaak krijgen dan de medewerkers of de tools de schuld, maar daar ligt zelden de oorzaak.

ISM is de manier om ITIL toegankelijk en toepasbaar te maken. In ISM zijn de 34 ITIL practices en processen teruggebracht naar slechts 7. Samen met het besturingsmodel biedt ISM niet alleen een eenvoudige faseerbare inrichting, maar ook een complete aanstuurbare werkwijze van de gehele IT-organisatie. Het compacte model is logisch en goed toepasbaar. Alles in ISM is gericht op het realiseren van customer value door het faciliteren van de professionals met een moderne agile werkwijze. ISM wordt ondersteund door een groot aantal producten diensten waardoor de IT-organisatie haar focus op de dienstverlening kan richten.

In deze whitepaper vind je onder andere:

  •   7 processen direct toepasbaar binnen jouw IT-ogranisatie
  •   Op eenvoudige wijze het nuttige uit ITIL toepasbaar krijgen
  •   Het creëren van Customer Value
  •   Onderwerpen als: Procescontrol, Service level management, Quality management en meer

placeholder

Download Whitepaper: ISM-Procesmodel


Greep uit onze klanten

placeholder

placeholder

placeholder

placeholder